15januari.

Quindici gennaio:

Ja idag har det då varit söndag.
Inte hänt speciellt mycket.

Allt är stängt på söndagar då dom jobbar
på lördagar med.

Vaknade runt kl 11.30 idag för att det blev väldigt sent igår.
Ja väldigt sent.

Vi har varit ute på en sväng med. Gått runt kvarteret.
Gick även till Villa Michelina och spelade lite pingis.
Jag suger på pingis nu förtiden, då jag inte längre
kan göra bra avståndsbedömningar :-(

SKIT. det är ett helvete.

Men imorgon då börjar verkligheten!!!
Ja verkligheten..
Första dagen på arbetsplatsen. Jag och Elin jobbar mellan 9.30 till kl 15.
Vi får lunch! Vi äter med resten av de anställda.

Då får vi se hur det går!
Jag är helt uppspelt just nu.

Men jag har iaf som mål att jag ska tillaga
en riktig Italiensk pizza!
Det hoppas jag att dom kan lita på att jag kan göra!

Nu är det dags att varva ner lite.

Puss och kram!
Sov gott där hemma i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0