Dicianove gennaio

Giovedi:

Igår kväll så insjuknade jag i en kraftig förkylning
och gick och la mig kl 21.30 ungefär.

När jag skulle sova så var det
som att jag hade feber.

Allt bara snurra och gick hur fort som helst.
Sådär brukar jag ha när jag har feber. Men jag kan inte vara säker på att jag har det.

Även under natten så vaknade jag flera gånger.
Ena stunden fryser som fan och ena stunden svettas..
ja det är ett litet helvete att sova då.

Så jag har varit hemma ifrån jobbet idag.
Jag är även ont i kroppen som bara den!

Även så gick elen flera gånger imorse :-p
så Ali fastighetsskötaren fick komma.
Han tipsade om något som var bra för halsont.

Limone e miele = Citron och honung ner rört i ett glas.
Ska hjälpa väldigt bra för halsen sa han.

Jag känner mig redan piggare
men fortfarande inge bra.

Så jag passar på att umgås lite och ta det lugnt
som bara den. Efter att jag gått upp från sängen runt 11.30.

Det är svinkallt ute och hoppas på att solen kommer fram snart.

Tack för idag.
Jag är ganska lessen för att jag är sjuk och missar arbete.
Men vad kan jag göra när kroppen säger emot helt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0