Snart dags!

Nu är det verkligen snart dags...

Resan till Italien går av stapeln kl 07.15 på måndag morgon!
Jag ska vara nere i Florens (Firenze) kl 16.30 men får se på förseningar och dylikt...

Jag är jättenervös inför flyget.
Då jag är så jävla höjdrädd, det är sjukt...

Jag kommer att vara nere i byn Pistoia som ligger i Toscana.
När jag är där nere så kommer jag att kunna kontaktas via Mobilen (svindyrt att ringa). Men jag kommer att försöka vara inne på facebook och framförallt SKYPE.
Där är det mediet som ni kan kontakta mig mest och bäst.

Ni som vill kontakta mig på skype om ni har det kan messa mig på facebook
för att få reda på mitt namn på skype.

Detta kommer att gå hur jävla bra som helst! :)

Första inlägget klart
Och kommer att uppdateras
så mycket som möjligt när jag är
där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0